Optimisme forçat
Segurament, ja heu sentit a parlar de la controvertida campanya d'optimisme que han llançat les Cambres de Comerç, Telefónica, Iberia, El Corte Inglés, BBVA, Banco Santander, La Caixa, Caja Madrid, Repsol, Cepsa, Endesa, Iberdrola, Red Eléctrica, Mapfre, Renfe, Abertis, Mercadona, Indra i la patronal de la construcció, Seopan. Es tracta d'una iniciativa que ha costat 4 milions d'euros, a la qual també s'han sumat personatges populars i anònims, que pretenen enviar un missatge positiu a la ciutadania, amb la finalitat de reactivar l'anèmica economia del país. Tot plegat, diuen, sense afany de lucre.
Ras i curt, aquells que ens han conduït fins a la crisi, ara ens demanen que no decaigui el consum. Que siguem positius, que gastem, encara que no en tinguem ganes. És complicat accedir a un habitatge digne, ens cusen a factures i el sistema de subministrament elèctric queda trinxat, a causa d'una nevada, per citar només uns quants inconvenients...
Nosaltres farem l'esforç. Si. Com sempre. Bàsicament, no ens queda altre remei. I vostès, magnats de les finances, què pensen fer pels ciutadans?
Comentaris
http://estosololoarreglamosentretodos.org/quienes-somos
http://www.facebook.com/pages/Esto-solo-lo-arreglamos-SIN-ELLOS/362448501807