En defensa de la democràcia


Imatge extreta del compte de Twitter d'@AlbertLloreta de Gran Via amb Rambla Catalunya



Després dels gravíssims fets ocorreguts aquest matí a Catalunya, expresso la meva adhesió al posicionament democràtic dels Col·legis Professionals davant del referèndum d'autodeterminació que s'ha de celebrar d'aquí onze dies. Mai no m'havia sentit tan orgullosa de les nostres institucions i dels seus honorables representants. L'alcalde del meu poble (Palafrugell), Josep Piferrer (ERC), ha hagut de comparèixer avui davant de la fiscalia   per haver comès "el greu delicte" de defensar l'1-0. Aprofito l'avinentesa per traslladar-li el meu suport des d'aquest racó de la xarxa.


 No sé fins on arribarà el partit feixista que ens vol oprimir però, en qualsevol cas, la seva repressió tindrà les cames curtes perquè no es pot sotmetre durant gaire temps tota una comunitat en contra de la seva voluntat, si no és el cas que pretenguin entrar de ple en una dictadura. Les mostres de solidaritat ja s'han començat a notar a fora de Catalunya i de ben segur que creixeran en el decurs de les properes hores


Potser serà veritat que, amb l'ajuda de tothom, els catalans farem tombar l'estaca. Dignitat i honor d'un poble que resisteix. Em sumo també a les paraules del President de la Generalitat, Carles Puigdemont: tranquil·litat i fermesa en els dies que vindran.





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El Dragon Khan com a metàfora

Tertúlia sobre loteria

No abaixem la guàrdia