Col·laboració a la ràdio

Aquest diumenge al matí vaig anar a Barcelona per participar com a experta en tabaquisme al programa educatiu Com viure en un galliner? a COMRàdio, conduït per Clara Darder, Arnau Maymó i Clara Molins. També hi va intervenir el doctor Miquel Masgrau, autor del llibre El plaer de deixar de fumar i l’actriu Anna Barrachina (la Nuri de Ventdelplà) que va explicar la seva experiència com a fumadora. Si us ve de gust escoltar el programa, podeu fer-ho clicant aquí.
Com a anècdota curiosa us explicaré que, al vespre, vaig anar al concert que van fer els Manel a Palafrugell (un espectacle fresc i proper, molt recomanable!) i va pujar una noia a l’escenari per acompanyar-los en una cançó. La van presentar i es deia Clara Molins, com la noia de la ràdio. Primer vaig pensar que es tractava només d’una coincidència de nom, però no, era ella mateixa! També hi havia l’Arnau ¡Tots tres ens vàrem quedar molt sopresos de retrobar-nos! El món és un cop de puny…

Comentaris

Albert Olivé ha dit…
Dèu ni do quines coincidencies Clara.
Fa molt que no em passava pel teu blog i ara estic fent un repàs general.
Et felicito perque és un blog super interessant.

Entrades populars d'aquest blog

El Dragon Khan com a metàfora

Tertúlia sobre loteria

No abaixem la guàrdia