El volcà o Ryanair?


Finalment, em quedo una nit més a Granada. A l'aeroport, m'han informat que fins demà al vespre, no podré volar fins a Riudellots de la Selva (tot i que tampoc asseguren que el vol es cancel.li a última hora, pels motius atmosfèrics que tots coneixem). La veritat és que m'he quedat amb un pam de nas perquè havia consultat per internet i no hi havia cap informació sobre vols anul.lats a Girona. Alguns passatgers han decidit agafar mitjans de transport alternatius i d'altres han comprat bitllets per avui al vespre, a preus astronòmics, per volar amb altres companyies fins a Barcelona. Jo he valorat totes les opcions i m'ha semblat que aquesta era la millor per a mi. Veurem què passa demà. Francament, ja no sé si la culpa és del volcà o de Ryanair...


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El Dragon Khan com a metàfora

Tertúlia sobre loteria

No abaixem la guàrdia