El Barça i el finançament


Ja he sentit a dir a alguns culers que, si el Barça guanya lliga, Copa i Champions, el tema del finançament els fa menys mal. Com si els gols blaugranes ens rescabalessin de l'espoli fiscal! Ho escolto i no m'ho puc creure... Recordo aquella vegada que Lluís Llach va dir: "en un moment d'hecatombe política a Catalunya, guanyar el Madrid és una aspirina de primera magnitud". A veure si separem la política del futbol que, amb tanta tonteria, a Madrid ens colen tots els gols que volen mentre contemplen com els culers (que no els catalans), salten d'alegria per un 2 a 6...

Comentaris

DABITIKO ha dit…
Hola Clara, Ja soc aqui de nou!
Aquest cap de setmana passat vaig tornar a BArcelona i quina meravella de ciutat.. cada vegada m'agrada més! es curiòs però ara que estic fora la valoro molt més que abans... que macaaaa!

T'ESTIMO BARCELONA!

El futbol es un bon anestesiant... el que cal es més cultura i educació, i despertar conciències.
Aqui a C.R. em dona la sensació que es pitjor encara!

La gent valora més la posició econòmica, portar roba cara, tindre un bon cotxe i una casa maca que disfrutar de les petites coses de la vida.

Quan tingui temps, no descarto fer un estudi de les diferències de ambdues societats (la catalana i la matxega) amb les 3 o 4 assignatures que porto fetes de psicologia social..
Hola, David, benvingut altra vegada! A mi també m'agrada més Barcelona quan he estat fora un temps. És una ciutat captivadora, de la qual te n'enamores diverses vegades a la vida. Pel que fa al futbol, se'n fa un gra massa, tot el sant dia parlant del mateix... Ànims amb els estudis i fins aviat!

Entrades populars d'aquest blog

El Dragon Khan com a metàfora

Tertúlia sobre loteria

No abaixem la guàrdia