Feeling good


Com us podeu imaginar, exercir la psicologia comporta la vivència de moments durs, en els quals s'està frec a frec amb el sofriment del pacient. No obstant això, també existeixen moments impagables d'immensa satisfacció. Un d'aquests instants es dóna quan la persona que et ve a veure sent que es recupera del problema que l'havia portat a la consulta. Diu coses com: "No sé Clara...em sento bé...estic bé!". Aquestes paraules són un indicador fiable que ha arribat el moment de donar l'alta o d'espaiar les visites. El pacient transmet la seva gratitud per la feina feta. Haig de dir que jo també em sento molt bé quan algú es recupera, no només pel fet de contemplar la seva felicitat sino també per haver estat capaç de contribuir-hi, aportant el meu gra de sorra. Es tracta, doncs, d'un moment màgic, de benestar compartit.
Us deixo amb la cançò Feeling good que, tal com jo la sento, transmet perfectament les sensacions de què us parlo. L'interpreta la Nina Simone, amb la seva meravellosa veu. No us perdeu el vídeo, que és una petita obra d'art:

Comentaris

DABITIKO ha dit…
La teva feina tot i que te moments durs, es molt bonica!

Felicitats perquè de ben segur que gaudeixes molt a la feina, cosa que no tothom pot dir!

Dabitiko

Entrades populars d'aquest blog

El Dragon Khan com a metàfora

Tertúlia sobre loteria

No abaixem la guàrdia